کودک نوشت هاي من

نخ نامرئي

1390/2/19 8:06
نویسنده : نرگس
129 بازدید
اشتراک گذاری

يک نخ نامرئي تو را وصل کرده است به تجربه قدسي ...به طواف .. به حميد...حميد را به تجربه قدسي ...به بي تابي هاي سفر ...به طواف ...به نوشتن... نوشتن را به تجربه قدسي ... به طواف ...به تو ... به تو...به ضربان قلب تو...

همه اش به اين فکر مي کنم اگر آن سال ها بلوط سرگردان نبود ...سفر نبود ...نوشتن نبود ..من و حميد همديگر را پيدا نمي کرديم ...عشق را تجربه نمي کرديم و تو ... تو که نوباوه اين سير تجربه امر الوهي و عشق هستي... تو کجاي اين هستي مي ماندي؟... قسمتي از هستي بي پاسخ مي ماند اگر تو نبودي....

من بيش از هر چيزي توي خودم تو را باور دارم...بيش از باور به ضربان قلب خودم تورا ، بودن عميق تو را با آن نخ نامرئي باور دارم....

بودن تو را پيش از ماديتت باور کرده بودم... حالا هم بودنت به ماديتت بسته نيست

تو چرخ و فلک من هستي نازنين پانزده روزه ام...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

خاله ی نیایش
19 اردیبهشت 90 13:59
سلام . قلمتونو دوست دارم . خیلی قشنگ و لطیف می نویسین . موفق باشین ....
نیلوفر آبی
19 اردیبهشت 90 14:01
راستی اگه به وب من هم سر بزنین خوشحال میشم ...
نیلوفر آبی(خاله ی نیایش)
19 اردیبهشت 90 14:02
راستی اگه به وب منم سر بزنین خوشحال میشم ...
مامان کیارش
19 اردیبهشت 90 20:34
خیلی قشنگ می نویسی .واقعا من که مو بر بدنم راست می شود.
مامان کیارش
21 اردیبهشت 90 17:02
سلام اگه دوست داشتی .کیارش رو به لینک دوستات اضافه کن. چون احساس می کنم یه دوست خوب هستی برامون .احساس می کنم قلمت رو می شناسم.
نسترن
22 اردیبهشت 90 17:37
سلام . آفرین به دلنوشته های پاک شما. فرشته آسمونی خوب فرشته زمینی خودشو پیدا کرده