کودک نوشت هاي من

آغاز ماه دوم

1390/3/7 13:12
نویسنده : نرگس
382 بازدید
اشتراک گذاری
حالا ما وارد دومین ماه سفر تو شده ایم... تو یک ماه از سفرت را پشت سر گذاشته ای... تو پا به راهی گذاشته ای که من نمی دانمش... من نمی دانم کجای این راه نخستین سوال فلسفی تو آغاز می شود... کجای این راه تو به طور جد با " بودن " روبرو می شوی... تو به راهت ادامه می دهی... راهی که از من آغاز شداما با من تمام نمی شود... نیمه های آن من خواهم مرد و تو همچنان ادامه خواهی داد...

 

چیزی از تو نمی خواهم ...تنها آرام نشسته ام و سفرت را تماشا می کنم.... سفرت بخیر کوچولوی سی پنج روزه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان نیایش
7 خرداد 90 13:36
سلام مامان خانومی زیبا مینویسی و منو یاد روزهایی انداختی که همین طور عاشقانه برای موجودی که درونم شکل میگرفت مینوشتم وتمام حرفهایت را درک میکنم حتی همون جوجه های موسی کو تقی ما هم مرغ عشق هایی داشتیم که تمام مدتی که ما انتظار میکشیدیم برای کودکی که درون من شکل بگیره اونا هم جوجه دار نمی شدن و روزی که بابای نیایش کوچولوی من با ذوق وصف ناپذیری خبر به دنیا اومدن جوجه های اونا رو داد دلمون روشن شد که این دفعه با دفعه های قبل فرق داره و بعد از 5 ماه انتظار جوونه عشق ما هم اومد درون من ان شاءااله که سالم باشه مراقب خودت و کودک درونت باش
مامان کیارش
12 خرداد 90 18:35
سلام سفر کوچولوت به دومین ماه پیدایش رو تبریک می گم.منتظرم که کوچولوت بزرگ بشه و ببینیم دختره یا پسر.مواظب کوچولو باش.
مامان کیارش
16 خرداد 90 13:09
سلام نرگس جون .من همیشه به وبلاگت سر می زنم ومنتظر نوشته های جدیدت هستم.